zamówienia, dostawa

wysyłka

WARIANTY WYSYŁEK:
-Inpost odbiór w paczkomacie
-Inpost przesyłki kurierskie
-Poczta Polska
-Wysyłka zagraniczna

Wysyłka zagraniczna

Koszt wysyłki zamówienia do klienta jest zależny od kraju docelowego. Aby skorzystać z wysyłki zagranicznej prosimy o uprzedni kontakt celem ustalenia kosztu dostawy dla poszczególnego kraju. Adres mailowy dla przesylek zagranicznych: kontakt@ciaobella.com.pl.
 
Dostawa towarów może być realizowana za pośrednictwem poczty polskiej lub firmy kurierskiej. W przypadku zwrotów – koszt zwrotu towaru leży po stronie klienta. Zapłata za towary może być dokonana tylko przy użyciu płatności on-line: bramki przelewy24 lub przelewu bankowego.

Formy płatności

Dostępne formy płatności to:
1. Bramka płatności przelewy 24 ( w tym PAYPO- płatności odroczone)
2. Przelew bankowy
3. Karta płatnicza

4. BLIK

 

zwroty

Przypominamy, że każdy zakupiony u nas produkt może zostać zwrócony w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
 
Jak wygląda procedura zwrotu? Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu i prześlesz go do nas wraz z produktem. Następnie otrzymasz od nas potwierdzenie odbioru, a pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto.
 
Pamiętaj, że aby móc skorzystać z tej usługi, musisz posiadać oryginalne opakowanie, a produkt musi być w stanie nienaruszonym. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, nie wahaj się skontaktować z nami.
 
Mamy nadzieję, że dzięki tej informacji będziecie mogli dokonywać bezpiecznych i świadomych zakupów.
 
ADRES DO ZWROTÓW dla przesyłek pocztowych oraz kurierskich (w przypadku przesyłek pocztowych oraz kurierskich prosimy o wiadomość meilową z numerem nadania na adres kontakt@ciaobella.com.pl, wiadomość znacznie przyspieszy procedurę zwrotu):
CIAO BELLA SP.Z.O.O
PLAC KOŚCIUSZKI 1
22-100 CHEŁM
Numer telefonu +48601311872 ( numer telefonu nie jest infolinią, służy wyłącznie do nadania przesyłek)
 
Adres paczkomatu do zwrotów dla przesyłek INPOST:
Paczkomat CHE01M
Ul. Lubelska 54
22-100 Chełm
Numer telefonu +48601311872 ( numer telefonu nie jest infolinią, służy wyłącznie do nadania przesyłek)
 
Adres punktu odbioru dla przesyłek DHL:
DHL PARCEL SHOP ŻABKA 4506918
Ul. Lubelska 69
22-100 Chełm
Numer telefonu +48601311872 ( numer telefonu nie jest infolinią, służy wyłącznie do nadania przesyłek)
 
Czy wiesz, że zwrot towaru może być dla Ciebie korzystny? Oto 5 powodów, dla których warto się nim zająć:
1. Zwrot towaru pozwala na uniknięcie niepotrzebnych wydatków. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić i odzyskać pieniądze.
2. Zwrot towaru pozwala Ci na zakup produktu, który naprawdę Ci się podoba. Możesz bezpiecznie przetestować produkt i zwrócić go, jeśli nie jest on dla Ciebie odpowiedni.
3. Zwrot towaru daje Ci pewność, że kupujesz produkty wysokiej jakości. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić i wybrać inny.
4. Zwrot towaru pozwala Ci na uzyskanie zwrotu pieniędzy lub wymianę produktu na inny. To pozwala Ci na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy.
5. Zwrot towaru daje Ci większy wybór produktów. Możesz sprawdzić różne produkty i wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada.
 
3 najczęściej popełniane błędy przy zwrotach towarów. Przeczytaj poniższy opis aby uniknąć rozczarowań.
Czy wiesz jakie są najczęstsze błędy popełniane przy radzeniu sobie z problemami związanymi z procedurą zwrotu towaru? Postaram się Ci pomóc i podpowiedzieć 3 najczęstsze błędy.
1. Nie czytanie regulaminu sklepu – zanim zdecydujesz się na zwrot towaru, upewnij się, że dokładnie przeczytałeś regulamin sklepu, aby uniknąć nieporozumień.
2. Niedostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów – upewnij się, że dostarczyłeś wszystkie wymagane dokumenty, takie jak faktura lub paragon, aby uzyskać pełny zwrot.
3. Nie otrzymanie potwierdzenia zwrotu – upewnij się, że otrzymałeś potwierdzenie od sklepu, że twoja procedura zwrotu towaru została pomyślnie zakończona.
 
Mam nadzieję, że te wskazówki pomogą Ci uniknąć tych najczęstszych błędów przy radzeniu sobie z problemami związanymi z procedurą zwrotu towaru. Powodzenia!
 

wymiana

Nieodpowiedni rozmiar lub kolor? Wymień produkt na inny!
 
Procedura wymiany polega na złożeniu nowego zamówienia na wybrany rozmiar oraz zwrocie towaru w nieodpowiednim dla Ciebie rozmiarze.
 
W celu dokonania wymiany:
1. Dokonaj zwrotu towaru
Przejdź do zakładki zwroty aby zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na temat procedury zwrotu towaru i dokonaj standardowego zwrotu towaru. Na zwrot towaru masz 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
 
2. Wyślij wiadomość meilową na kontakt@ciaobella.com.pl o szczegółach planowanej wymiany.
 
3. Złóż nowe zamówienie na naszej stronie internetowej i opłać je.
 
4. Kiedy otrzymamy Twój zwrot, zwrócimy Ci pieniądze.

reklamacja

Przeczytaj poniższy tekst aby ich uniknąć. Zdarza się, że klienci popełniają pewne błędy, które mogą utrudnić proces reklamacji:
1. Brak przygotowania. Przed składaniem reklamacji warto dobrze przygotować się i sprawdzić wszelkie informacje dotyczące produktu oraz warunki gwarancji.
2. Niedokładne opisanie problemu. Aby uzyskać satysfakcjonującą odpowiedź ważne jest, aby dokładnie opisać problem i wskazać wszystkie szczegóły dotyczące produktu.
 
Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania produktu lub niewłaściwej pielęgnacji/prania. To dla nas bardzo istotne. Chcielibyśmy móc uwzględnić wszystkie zgłoszenia ale musimy mieć 100-procentową pewność, że nieprawidłowości wynikają z winy producenta i nie są związane z nieodpowiednim dobraniem rozmiaru do sylwetki czy niewłaściwym użytkowaniem produktu.
 
Konsument może skorzystać do prawa reklamacji wadliwego towaru, jeśli jego wada zostanie stwierdzona w ciągu 2 lat od momentu jego wydania.
 
W jaki sposób zareklamować produkt?
  1. Przygotuj produkty, które chcesz zareklamować.
  2. Przygotuj numer zamówienia lub potwierdzenie płatności i prześlij wraz z formularzem reklamacyjnym oraz zdjęciami wady produktu na adres kontakt@ciaobella.com.pl
  3. Po rozpatrzeniu reklamacji wydrukuj formularz reklamcji ( załącznik ) wraz z danymi osobowymi, powodem reklamacji i oczekiwanym przez Ciebie rozwiązaniem, np. usunięcie wady (naprawa) / wymiana towaru na nowy.
  4. W przygotowanej przesyłce umieść: produkt oraz wypełniony formularz reklamacji w formie drukowanej.
 
ADRES DO PRZESYŁEK REKLAMACYJNYCH dla przesyłek pocztowych oraz kurierskich (w przypadku przesyłek pocztowych oraz kurierskich prosimy o wiadomość meilową z numerem nadania na adres kontakt@ciaobella.com.pl, wiadomość znacznie przyspieszy procedurę zwrotu):
CIAO BELLA SP.Z.O.O
PLAC KOŚCIUSZKI 1
22-100 CHEŁM
Numer telefonu +48601311872 ( numer telefonu nie jest infolinią, służy wyłącznie do nadania przesyłek)
 
Adres paczkomatu dla przesyłek INPOST:
Paczkomat CHE01M
Ul. Lubelska 54
22-100 Chełm
Numer telefonu +48601311872 ( numer telefonu nie jest infolinią, służy wyłącznie do nadania przesyłek)
 
Adres punktu odbioru dla przesyłek DHL:
DHL PARCEL SHOP ŻABKA 4506918
Ul. Lubelska 69
22-100 Chełm
Numer telefonu +48601311872 ( numer telefonu nie jest infolinią, służy wyłącznie do nadania przesyłek)